domingo, 13 de marzo de 2016

Bolera

Hola a tots i totes!!

Com us vaig explicar en la darrera entrada, la Laia (mentora de la Harumy) i jo, teniem preparada una trobada amb les nostres mentorades. La Guadalupe i la Harumy son molt amigues, ja que van juntes a l'aula d'acollida, així que vam pensar que estaria bé fer alguna cosa les quatre juntes!!

La Laia i jo vam pensar que anar a la bolera seria una bona opció, i la veritat és que vam encertar-ho, vam passar una tarda genial!! Ens vam trobar totes a l'estació i després vam anar amb bus fins l'Espai Gironés. Desprès d'agafar les sabates i preparar-ho tot, vam començar la partida. Les nenes era la primera vegada que jugaven però van agafar pràctica ràpid!!


La Harumy va guanyar la partida, però molt igualada de la Guadalupe, només per un punt de diferència! Vam passar molt bona estona les quatre juntes i a les nenes els va agradar molt la bolera, n'estic segura que repetirem, aquí us deixo una foto de les quatre!! :-)


Després de la partida de bitlles, com allà a la mateixa bolera hi ha diferents màquines de jocs vam jugar una partida al air hockey la Harumy i la Laia contra la Guadalupe i jo, i les nenes després van jugar a una partida de la màquina de bàsquet, les dues coses els hi van agradar molt!! :-)


Com podeu veure vam passar una tarda genial les quatre juntes, així que repetirem més d'una vegada!! ;-)

Fins la pròxima!!

Sara


No hay comentarios:

Publicar un comentario