martes, 8 de marzo de 2016

Maduixes de gomes elàstiques!!


Hola a tots i totes!!

La Guadalupe i jo ens estem veient cada setmana i ens ho passem genial!! Com us vaig explicar fa unes setmanes, havíem anat al ‘’tiger’’ a comprar diferents coses per fer juntes: pintures, mandales, gomes per fer polseres…. Així que el passat divendres quan vam veure’ns vam optar per fer alguna cosa amb les gomes elàstiques que havíem comprat per fer polseres. La Guadalupe ja n’havia fet abans i en tenia molta traça fent polseres!! A mi me’n van ensenyar les nenes del casal d’estiu en què treballava però ho feien de manera diferent a la de la Guadalupe. Ella va fer una polsera molt maca i acolorida per la seva mare, ja que aquell dia era el seu aniversari, avui quan la vegi li preguntaré si li va agradar, estic segura que si!! ;-)

Com estar tota la tarda fent el mateix poder seria avorrit, vaig pensar que seria millor fer alguna cosa amb les gomes i buscant per internet, vaig veure que amb les gomes es poden fer també figuretes. Quan estàvem les dues ens vam decidir per fer una maduixa cada una, així que vam posar un tutorial al youtube i el vam seguir. No us creieu que era gaire fàcil, se’ns va embolicar algunes vegades però al final van quedar molt bé, us deixo fotos perquè veieu el resultat!!! :-)




Avui hem quedat la Guadalupe i jo juntament amb Laia i la seva mentorada, la Harumy. La Harumy i la Guadalupe van juntes a classe i són molt amigues així que ens ho passarem d’allò més bé!! Ja us ho explicaré en la següent entrada del blog!! :-) 

Fins a la pròxima,

Sara

No hay comentarios:

Publicar un comentario