jueves, 7 de abril de 2016

2x1!

Hola a tots i totes!!

Avui us explicaré les dos últimes quedades amb la Guadalupe. Una va ser la setmana abans de setmana santa i l'altra aquest dimarts.

Quan ens vam veure abans de setmana santa vam anar a la la bilioteca nova de Girona a fer papiroflèxia. La Guadalupe i jo ja haviem fet papiroflèxia abans, però només vam fer un barco i una granota perquè jo era l'únic que sabia fer, així que com aquell dia ens ho vam passar bé vaig pensar que seria bona idea portar-la a la biblioteca i allà buscar llibres de papiroflèxia per fer-ne.

Mentre anavem cap allà vaig veure una botiga de llaminadures i vaig pensar que segur que li agradaven a ella, així que quan li vaig preguntar si volia que en compressim unes quantes no s'ho va pensar dues vegades i em va respondre que sí. Vam entrar a la botiga i vam comprar una mica del que ens agradava a les dues i n'anavem menjant de camí a la biblioteca, però en van sobrar unes quantes així que se les va endur a casa. Mireu quina bona bossa teniem!! :-)


Quan vam arribar a la biblioteca vam estar buscant llibres de papiroflèxia i amb les cartolines que haviem comprat abans, vam ''intentar'' fer alguna figura, i dic intentar perquè no ho vam aconseguir, els fulls eren massa gruixuts per doblegar-los i nosaltres tampoc teniem gaire traça.... Ens van quedar unes figures una mica extranyes però la intenció és el que conta, i nosaltres ens ho vam passar la mar de bé!! ;-)

 



Ara us explico la última quedada, va ser aquest passat dimarts, la vaig anar a buscar a l'estació com de costum i vam anar a berenar, com no ens haviem vist durant tota la setmana santa ens vam estar explicant el que haviem fet cada una aquells dies. 

Jo, cada cop que sortia de la universitat i tornava cap a casa, passava per davant de la copisteria del carrer Ciutadans i veia que a fora a l'aparador tenien un d'aquells quadres de vetllut que són per pintar, i pensava que seria una bona idea per pintar-ho amb la Guadalupe, ja que a ella li agrada pintar. Així que, finalment, em vaig decidir per comprar-lo i el dimarts mentre berenavem al plis-plas i ens explicavem les nostres vacances, vam estar pintant-lo entre les dues, mireu que maco va quedar!!




Fins la pròxima!!!! :-)
Sara


No hay comentarios:

Publicar un comentario