jueves, 28 de abril de 2016

Gravació + bàsquet

Hola a tots!!
Aquets dies he estat molt enfeinada, i de fet ho segueixo estant, per això no he pogut actualitzar el blog, però m’he vist amb la Guadalupe de totes maneres! Avui us torno a fer un 2x1 i en aquesta entrada us explico el que vam fer durant les nostres dues últimes quedades.

El dimarts 19 vam anar a la Devesa a gravar el vídeo amb l’Alba, com que primer tenia que recollir a la Guadalupe a l’estació vam passar per davant d’un forn de pa a berenar. Un cop vam arribar a la devesa van gravar-nos però jo pensava que estaríem més estona i vam acabar ràpid, així que vam improvisar una mica la tarda. La Jingbing i la Clara també estaven gravant així que les vam esperar a que acabéssim per fer alguna cosa plegades.



Quan elles van acabar vam passar-nos per la fira i la Guadalupe va aconseguir un dofí de peluix! La Jingbing va guanyar un clauer d’un gat molt maco també J

Desprès vam aprofitar per donar una volta per la rambla i menjar unes quantes llaminadures que a mi i a la Guadalupe ens encanten! Més tard ja va ser hora de tornar cap a casa així que vaig apropar a la Guadalupe a la estació i vam quedar per la setmana vinent.

La Clara i jo som molt amigues però no havíem quedat abans amb les nostres mentorades perquè pensàvem que degut a la diferència d’edat entre les dues poder no es farien gaire, però que va, estàvem equivocades!

Desprès d’això, parlant amb la Clara vam decidir fer alguna cosa les dues juntes amb la Guadalupe i la Jingbing, així que vam quedar per anar a jugar a bàsquet les quatre. Ens vam decidir per jugar a bàsquet perquè és una activitat que jo mai havia fet amb la Guadalupe i elles si, i s’ho van passar molt bé, així que van pensar que estaria bé repetir-ho totes juntes.

Vam recollir a les nostres mentorades i ens vam trobar al centre, vam anar a berenar totes juntes per agafar forces i desprès ens vam dirigir cap a una petita pista de bàsquet que hi ha a la vora del riu al carrer de Carme

Vam jugar a un ‘’vint-i-u’’, elles n’encistellaven moltes, jo sóc massa dolenta i no li donava ni una.... Al final del joc la Guadalupe va quedar primera, la Jingbing segona, la Clara tercera, i jo, com era d’esperar, última. Però la classificació es lo de menys, ens ho vam passar molt bé totes juntes, així que n’estic segura que repetirem! J
   



Fins la pròxima!!


Sara. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario