sábado, 20 de febrero de 2016

Pintem amb pintura!

Hola a tots!

Ahir vaig quedar amb la Guadalupe com de costum, la darrera tarda vam estar pintant amb pintures mentre les magdalenes estaven al forn i se'ns va fer tard i no vam poder acabari així que ahir vam continuar amb els dibuixos.


Vam anar al meu pis i allà vam deixar anar la nostra creativitat sobre el paper, primer no ens decidiem per què podiem dibuixar però finalment vam posar-nos mans a l'obra! :-)


La Guadalupe va dibuixar un conill, perquè és el seu animal preferit i jo no sabia que dibuixar així que vaig escriure el meu nom i vaig improvitzar una mica ;-) 

Mentre dibuixavem vam estar escoltant música i la Guadalupe em va explicar el que havia fet al cole aquesta setmana, entre d'altres coses. Estava molt contenta pintant amb la pintura i deia que li agradava molt, i que a l'escola no pintaven amb pintura, només amb colors. Així que per suposat, alguna altra tarda repetirem, perquè ens ho vam passar molt bé :-)

Ens veiem a la pròxima!!

Una abraçada,

Sara.


No hay comentarios:

Publicar un comentario