domingo, 14 de febrero de 2016

Tarda de cuina

Bona tarda a tots!

Aquest divendres la Guadalupe i jo ens ho vam passar d'allò més bé! La vaig anar a buscar a l'estació com de costum i després la vaig portar al meu pis. A mi m'encanta cuinar i vaig pensar que seria una bona idea cuinar alguna cosa amb la Guadalupe, així que el mateix matí vaig anar al supermercat a comprar els ingredients necessaris per a fer magdalenes de xocolata :-)

Tot just arribar ens vam posar mans a l'obra, tot anava molt bé fins que vam tenir un petit accident i mentre barrejàvem tot amb la batedora va sortir tot disparat per la cuina, ja podeu imaginar quin desastre... (i quina gràcia també, va ser molt graciós, després netejar-ho ja no tant...) Però tot i aquest petit contratemps, vam poder seguir i el resultat va ser deliciós!! Van quedar unes magdalenes boníssimes!!

Us deixo algunes fotos de la tarda! ;-)









Fins aviat,

Sara

No hay comentarios:

Publicar un comentario